Tällä viikolla en ole ollenkaan kerennyt kirjoittamaan,koska olen mennyt joka päivä heti koulun jälkeen Kaskimaalle tallille.Sitten olwn aina tullut pois kahdeksan tai yhdeksän aikoihin pois. Kun olen kotona meinaan vain nukahtaa sohvalle,enkä jaksa tehdä mitään muuta,kun nukkua.
Nyt olen ladannut puhelimeeni "blogger" sovelluksen ja käytän sitä juuri nytten. Huono asia tässä on,että tämä sovellus ei aina suostu julkaisemaan niitä niin minulla on tullut pari tekstiä viikon myöhässä,mutta tästä opin,että tarkistan,että ne ovat julkaistu.
Olen aloittanut ratsastamaan suomenhevostammaa Lakeuden tyttöä eli "Tyttöä" ja se on vauhdikas tamma jolla ei ole aina hyvät jarrut. Tytöllä on huumorintajua vähän liikaakin. Mutta ratsastassa ratsastaja pitää olla rento,koska muuten Tyttö hermostuu. Ja se ei ole se tarkoitus.
Kaskimaan hoivakodin vieressä on uusi talli joka on rakennettu ja siellä on tuntitoimintaa kyllä.Tosi hyvä kenttäkin.
Tuossa lopussa tulee par kuvaa shoppailureisusta. Minusta ,kun olin pieni,kaverin kissastani Sylvesteristä ja jotain muuta.
Kirjoittelen....
-Johanna