Tänään kävin Turun lähistöllä sijaitsevassa heppakaupassa nimeltä Börjes Kotimäki. Se on semmoinen pieni hevoskauppa jossa löytyy kaikenlaista.
Sieltä ostin itselleni liivin,toppahanskat,heijastimia, suojaspraitä ugeihin,arnika geeliä mustelmiin,nahanhoitovoidetta + suan. Isä taas osti hanskat,heijastimia ja jotain työkaluja.
Minun mielestäni yämä hevoskauppa oli hyvä kauppa. Löytyi kaikki tarpeellinen.Joku kerta taas uudestaan :)
Voin varmasti myöhemmin ottaa kuvia ostetuista tavaroista... kirjoittelen... :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti