tiistai 4. joulukuuta 2012

Heppakaupoilla(:

Tänään kävin Turun lähistöllä sijaitsevassa heppakaupassa nimeltä Börjes Kotimäki. Se on semmoinen pieni hevoskauppa jossa löytyy kaikenlaista.

Sieltä ostin itselleni liivin,toppahanskat,heijastimia, suojaspraitä ugeihin,arnika geeliä mustelmiin,nahanhoitovoidetta + suan. Isä taas osti hanskat,heijastimia ja jotain työkaluja.

Minun mielestäni yämä hevoskauppa oli hyvä kauppa. Löytyi kaikki tarpeellinen.Joku kerta taas uudestaan :) 

Voin varmasti myöhemmin ottaa kuvia ostetuista tavaroista... kirjoittelen... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti