Keskiviikkona tulin heti koulun jälkeen tallille ratsastamaan Junnulla. Menin pellolla vähän ja suurimman osan ajasta kentällä.
Sen jälkeen odotin Junnun omistajan tulevan hakemaan Junnun Kaskimaalle uudelle tallille jollekin tytölle koeajalle. Sitten Fia tuli ja talutin Junnun traileriin ja hyvästelin Junnun...........:(..
Aion joku päivä julkaista tänne postauksen missä kerron Junnun ja minun muistoistamme. Rakastan sitä ponia niin paljon... Mutta ajattelin nyt pitää taukoa kirjoittamisesta ,että keksin taas syyn kirjoittaa tänne positiivistä tekstiä.
Kirjoittelen...
-Johanna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti