lauantai 8. joulukuuta 2012

Vantaalla shoppailemassa

Tänään menin tätini kanssa shoppailemaan ensiksi Horzeen. Ostin harjapakin jonne saan kaikki linimentit ja harjat ja valjasrasvat,pari harjaa,kaviokoukku,nahkaremmit kannuksiin ja en oikeastaan muuta.

Sen jälkeen menimme Myyrmanniin. Ostin sieltä joululahjoja kavereilleni,itselleni korvakorut,vähän vaatteita,kyniä ja kalenterin 2013. Reiss umeni mielestäni oikein mukavasti.

Kameraa en saanut ottaa mukaan isän takia ei kertonut syytä.

-Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti