Minä itse
Kun jossain vaiheessa kuitenkin pitää tietää kuka olen ja mistä kaikki alkoi jne..Niin päätin tehdä oman sivunitsestäni ja päätin kertoa teille.
Eli olen 13-vuotias tyttö joka asuu Tammisaaressa.Harrastan ratsastusta ja olen ratsastanut 6-vuotiaasta asti tunneilla ja on ollut yhden vuoden tauko siinä välissä.Olen ratsastanut monissa eri paikoissa ja ajattelin aloittaa siitä.Aluksi ratsastin 6-vuotiaana 10 kertaa Draksvikissa.Sitten pidin sen vuoden taukoa ja aloitin ratsastaa Mikaelan ensimmäistä hevosta Ninniä, joka oli todella kiltti.
Aloitin sitten Nykaer Gårdissa 9-vuotiaana ratsastamaan Tinkkereillä.Ne olivat todella kivoja ratsastaa ja maastovarmoja polleja.11-vuotiaana aloitin Ratsastuskeskus Fenixissä tunneilla käymään ja opin todella paljon uutta.Sitten tutustuin Fenixissä Puranan omistajaan Lauraan,ja hänen äitinsä oli sattumoisin äitini hyvä ystävä.
Aloitin sitten ratsastamaan kanssa Puranaa pari vuotta eteenpäin,kunnes Purana muutti Horsbäckiin,koska Fenixissä oli liian kallis tallivuokra.Sen jälkeen päätin ryhdistäytyä ja aloin käymään Horsbäckissa ratsastamassa Puranaa.Kun lopulta innostuin todella paljon aloin käymään siellä melkein joka päivä ja autoin tallin omistajaa ja ystävystyin Filippaan ja Idaan.
Junnun omistajaan tutustuin Lauran kautta ja kokeilin Junnua pari kertaa ja tykästyin todella paljon!Kysyin Junnun omistajalta, että tarvitseeko Junnu liikuttaja ja omistaja vastasi kyllä. Olin ihan onneissani ja kiitollinen ja siitä se Junnun ratsastastaminen sitten alkoi.
Minnin ratsastaminen alkoi siitä, kun setäni on siinä tallissa töissä. Niin kysyin häneltä jos joku heidän hevosistaan tarvitsee ratsastajaa niin ilmoita minulle niin minä voin tulla ratsastamaan.Sitten parin viikon päästä setäni soitti isälleni ja sanoi, että minun pitäisi soittaa tallin omistajalle.Seuraavana päivänä sitten soitin ja juttelin hänen kanssaan.Seuraavana päivänä tapasimme ja koeratsastin Minnin ja siitä sekin alkoi.
Tähän päivään saakka ollaan menty.



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti