lauantai 1. joulukuuta 2012

Heippa! Pitkästä aikaa,koska en ole kerennyt kirjoittamaan enkä jaksanutkaan.Eli nyt otan itsestäni niskasta kiinni ja alan taas useammin kirjoittamaan!

Perjantai
Tänään Ratsastin Junnulla ja Kimillä.Kimillä menin kentällä ihan normaalisti 30cm lumen kanssa suunnilleen.Kimillä oli vauhtia päällä ja ei oikein halunnutkaan keskittyä muuhun, kun eteenpäin menemiseen.

Junnun kanssa menin ilman satulaa.Menin Idan ja Lippiksen kanssa lumiselle pellolle ratsastelemaan jossa oli noin 50cm  lunta eli poneille polviin tai ylöspäin.Sitten menimme ihan normaalisti ja molemmilta tuli pari pukkia,ja laukkakisoja tuli pari otettua.Kunnes Junnu kompastui Ja minä lensin Junnun eteen.Sitten Junnu käveli ylitseni ja juoksi talliin.
Uusi yritys menin takaisin selkään ja tein normaaleja asioita Junnun kanssa ja menin takaisin talliin.


Lauantai
Menin tallille ja muistin,että Kimi lähtee takaisin Helsinkiin jollekkin tallille(en muista minkä niminen).Sitten muistin,että Junnu on myynnissä ja,että joku tyttö piti tulla katsomaan Junnua ja ratsastamaan.Tietenkin minä jouduin näyttämään askellajit ja alkulämmittelemään Junnun.Mutta jouduin lähtemään sen jälkeen heti kotiin, niin en tiedä miten siinä sitten kävi.
Kuvia en ole saanut nytten,kun on ollut niin pimeää ja en ole saanut kuvaajaa.

Kirjoittelen huomenna......

-Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti