Tänään laitan vain kuvia tänne,koska en jaksa oikein kirjoittaa.Pikaisesti kerron tämänpäiväisestä.Eli ratsastin Kimin ja menimme kunnon kouluratsastusta ja meni ihan huipusti.Kimi pyrki sitten hienoon peräänantoon ja hieno Kimi oli.Kimi on kunnon opetusmestari minulle!
Hienoja kuvia! :)
VastaaPoistaKiitoksia :)
Poistaihania kuvia <3 junnu on nätti poni :D jaja SÖPÖ <3
VastaaPoista-VENLA
Kiitos ja niin on<3
PoistaSori jos unohin vastaa suunnillee vuos sitte:P