maanantai 5. marraskuuta 2012

!J Ä T T I kuvapostaus!

Tänään laitan vain kuvia tänne,koska en jaksa oikein kirjoittaa.Pikaisesti kerron tämänpäiväisestä.Eli ratsastin Kimin ja menimme kunnon kouluratsastusta ja meni ihan huipusti.Kimi pyrki sitten hienoon peräänantoon ja hieno Kimi oli.Kimi on kunnon opetusmestari minulle!



 Bertta







Dimma

Bertta

Junnu

Bertta

Junnu&Kalle

Junnu



Kalle




Trolle

Shirehevonen Amy

Kimi

Trolle

Junnu hyppää












Kimi





- Johanna

4 kommenttia: