Tänään päätin irtohypyttää Junnun. Aluksi meni ihan hyvin ja hyppäsi hyvin metrinkin, kunnes alkoi laiskuusvaihde.Junnu ei suostunut hyppäämään mitään vähään aikaan,lopulta hyppäsi ristikon ja päätin lopettaa sen siihen.Sitten menin katsomaan, kun Filippa ratsasti Kimiä ja Ida ratsasti Bestlaa.Heillä meni hyvin,mutta Filippalla alkoi tulla kova päänsärky, niin minä hyppäsin Kimin selkään ja ratsastin sen sitten.
Huomenna ratsastan Kimin.Saa nähdä mitä teen Kimin kanssa,varmasti koulua ja tuommoista.Toivon todella,että saan kuvaajan jotta saan Kimistä kuvia.Me tavallaan vuoroitellaan Filippan kanssa milloin ratsastaa kukakin.Kimillähän on ikää jo se 20 vuotta, vaikka siltä ei todellakaan näytä.Sen takia juuri haluaisin kuvia Kimistä.
Kuvia minulla on kamerassa,joka unohtui tietenkin tallille kiitos minä ja tyhmyyteni! Minun pitäisi ottaa niskasta kiinni,että muistaisin aina että kaikki on mukana.Eli huomenna minun on pakko muistaa kamera ja sitten tulee paljon kuvia,mitä olen ehtinyt ottaa tässä parin päivän aikana.
Huomenna sitten yritän ainakin ottaa ainakin Kimistä kuvia teille näytettäviksi.
- Johanna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti