torstai 1. marraskuuta 2012

Normi Torstaipäivä!

Ratsastin Junnulla kentällä. Kouluratsastusta,perusratsastusta ja pakitusharjoittelua.Koulua menin pohkeenväistöjä,tempon lisäyksiä,etu- ja takaosakäännoksiä ja paljon muuta.Perusratsastuksessa menin laukan nostoja,siirtymisiä ja pakitusta ja meni muutama askel tosi hienosti!Lopuksi pitkillä ohjilla laukkaa ja ravia ja hieno Junnu oli.

Ratsastin suunnilleen 1h ja kerkesin tekemään todella paljon. Huono homma oli, että en saanut kuvaajaa tosi harmillista.Huomenna kaverini Ida ja minä kuvataan jotain hauskaa,huomenna sitten kuvia tulee.
Ajattelin laittaa pari kappaletta tähän teidän kuultavaksi,että minkälaisesta muusikista tykkään.

One Direction -  Live While We're Young
http://www.youtube.com/watch?v=AbPED9bisSc

Swedish House Mafia  -  Don't You Worry Child
http://www.youtube.com/watch?v=r1MN4pR5wXM

The Script - Hall Of Fame  ft. Will.I.Am
http://www.youtube.com/watch?v=mk48xRzuNvA&feature=related

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti