Pitkästä aikaan taas.Ehdin kirjoittaa vain tästä päivästä,kun ei ole oikein aikaa koskaan olla koneella.Kuitenkin tänään olin aamulla katsomassa estekisoja Grann tallilla ja olin toimihenkilönä.Nostelin esteitä ja kuvasin.Ja kaikilla meni ihan hyvin.Kun kaverini ratsasti Mustilla niin Musti "vähäisen" innostui niin alkoi tulla aika isoja pukkeja ja siitä kaverini Sara sitten lensi kaulalle ja hyppäsi kaulalla yhden esteen ja vasta esteen jälkeen Sara tippui.
Jos Sara ei olisi tippunut ja Musti ei olisi alkanut vetämään pukkeja se olisi ollut upea rata,mutta harjoitus tekee mestarin.Illemmalla jouduin menemään isän ja veljen kanssa syömään ravintolaan "pakosta",koska tänään on isänpäivä.
Sitten menin Horsbäckiin ratsastamaan Junnun. Ja minun tyhmyyteni ja blondi älykkyyteni niin unohdin ratsastushousut autoon.Päätin kuitenkin ratsastaa ja ajattelin tällä kertaa hypätä pitkästä aikaa.Ja kaikki hypyt meni "todella" hienosti. Junnu inostui sopivasti ja esteitä oli vain yksi.Korkeudeltaan isoin este oli 70cm.En halunnut hypätä korkeampia,kun oli jo aika pimeä.Mutta Junnu on maaiman paras hyppyponi ja estetykki!<3
Minä olen kyllä semmonen unohtelija,että unohdin kameran TAAS tallille.Ja kuvat jäi sitten sinne.Oon maailman tyhmin ihminen kyllä.Kirjoittelen mahdollisimman pian.
-Johanna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti