torstai 25. lokakuuta 2012

Maastossa!

Tänään päätin lähteä kaverini Idan kanssa maastoon.Minä menin Junnulla ja Ida meni Bestlalla.Me menimme yhden aika sopivan lenkin ,ehkä 6km lenkki.Laukkasimme ylämäissä ja ravattiin aika paljon.Käyntiä mentiin poluilla ja polkuja oli paljon!

Lähdimme 18 aikoihin ja silloin oli aika pimeää jo.Eli puolessa välissä matkaa oli ihan pimeää,että kiva kun Bestla alkaa aina pelkäämään kaikkea jos on pimeää. Onneksi kaikki meni hyvin ja ehdittiin sopivasti 19 aikaan takaisin.Ja taas kerran lämmin kaakao odotti satulahuoneessa :D

Tässä on minun ja Idan pelleilykuvat :
Kuvaaja: Filippa

Ida posee :D

Junnu ja Määää

Junnu

Korvaton Junnu :D
Bestla
Sukuposti:http://www.sukuposti.net/hevoset/horsbacks-bestla/87262

- Johanna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti