Lähdimme 18 aikoihin ja silloin oli aika pimeää jo.Eli puolessa välissä matkaa oli ihan pimeää,että kiva kun Bestla alkaa aina pelkäämään kaikkea jos on pimeää. Onneksi kaikki meni hyvin ja ehdittiin sopivasti 19 aikaan takaisin.Ja taas kerran lämmin kaakao odotti satulahuoneessa :D
Tässä on minun ja Idan pelleilykuvat :
Kuvaaja: Filippa
| Ida posee :D |
| Junnu ja Määää |
| Junnu |
| Korvaton Junnu :D |
Sukuposti:http://www.sukuposti.net/hevoset/horsbacks-bestla/87262
- Johanna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti