Aamulla en voinut mennä kouluun pyörällä,koska oli niin liukasta,että se olisi liian vaarallista.Mutta tallille tulin illemalla ja alkoi kunnon kaatosade. Kaverini Sara oli meillä ja menimme tallille yhdessä.Hän sai kokeilla Junnua ja se meni ihan hyvin!
Hyvä se on, kun Junnulla ei ole kenkiä viellä niin ei tule lumikokkareita kavioihin. Sitten otimme Saran kanssa hauskoja kuvia.Hienoa, minä unohdin muistikortin järjestelmäkameraan kotiin.En saanut kuvia tallilta sen takia.Ei se mitään,sitten teimme iltatallin Saran kanssa.
Ei kai siinä muuta ja huomenna ratsastamaan Grandaa ja Drekiä jee. Sitten illemalla köpöttelemään Junnun kanssa.Toivottavasti ei tule kova pakkanen.
Tässä ne kuvat:
.JPG) |
| Jumbo ja Sara |
.JPG) |
| Sara |
.JPG) |
| Minä |
.JPG) |
| Jumbo ja minä! |
 |
| minä :D |
 |
| Jumbo ei nauti lumesta. |
.JPG) |
| Misse |
Dreki frá Oddhóli"Dreki"
Sukuposti:http://www.sukuposti.net/hevoset/dreki-fr---oddh--li/1113800
- Johanna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti