keskiviikko 24. lokakuuta 2012

Hauska Keskiviikko!

Tänään koulun jälkeen kaksi kaveriani tuli kylään Anttu ja Katru. Me otimme kuvia itsestämme ja pelleiltiin paljon. Sen jälkeen Mikaela (veljeni tyttöystävä) tuli hakemaan minut kotoa ja menimme Tenholaan niiden luokse.Me menimme ratsastamaan Mikaelan hevosta Grandaa.Menin kentällä,se meni tosi hyvin, mutta vähän korkea Granda kyllä on jos 172cm lasketaan.

Kyllä se on ihana hevonen ei voi muuta sanoa!Tykkäsin todella paljon kun se osaa niin paljon koulupuolelta ja samalla opin itse lisää.Ja edistystä sain pari askelta piaffia,se on ihme.Ja laukat sujui hyvin.Kuvia ei ole niin hirveästi, mutta muutama löytyy kyllä.Harmi, kun piaffista ei ollut kuvia, mutta joku toinen kerta sitten,menen varmasti uudestaan ratsastamaan Grandaa.
 Tässä ne kuvat ovat :
Granda & Minä

Granda & Minä

Granda

Granda

Granda
Granda

Granda on latvianpuoliverinen tamma.Joka menee helppoa-A:ta ja GP liikkeiden alkuja. Granda hyppää 130cm ratoja,mutta nyt sillä on lievä luuydin juttu,joten sillä ei voi hirveästi hypätä enää.
Sukuposti:  http://www.sukuposti.net/hevoset/granda-iii/945959

- Johanna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti