Kyllä se on ihana hevonen ei voi muuta sanoa!Tykkäsin todella paljon kun se osaa niin paljon koulupuolelta ja samalla opin itse lisää.Ja edistystä sain pari askelta piaffia,se on ihme.Ja laukat sujui hyvin.Kuvia ei ole niin hirveästi, mutta muutama löytyy kyllä.Harmi, kun piaffista ei ollut kuvia, mutta joku toinen kerta sitten,menen varmasti uudestaan ratsastamaan Grandaa.
Tässä ne kuvat ovat :
| Granda & Minä |
| Granda & Minä |
| Granda |
| Granda |
| Granda |
Granda on latvianpuoliverinen tamma.Joka menee helppoa-A:ta ja GP liikkeiden alkuja. Granda hyppää 130cm ratoja,mutta nyt sillä on lievä luuydin juttu,joten sillä ei voi hirveästi hypätä enää.
Sukuposti: http://www.sukuposti.net/hevoset/granda-iii/945959
- Johanna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti