tiistai 23. lokakuuta 2012

Kuvapostaus :)

Tänään kuvasin todella paljon eli kuvapostaus tämä on. Olin kaverini Idan kanssa tallilla ja pelleiltiin ja kuvattiin koiria ja itseämme ja tietysti hevosia! Tuli todella hyviä kuvia ja sen takia haluan laittaa ne Blogiini.Tänään ei oikein huvittanut kirjoittaa,mutta eikö sanota,että kuva sanoo enemmän kuin tuhat sanaa. No tässä ne ovat:

Tässä se Järjestelmäkamera!

Junnu

Trolle (tallinpitäjän koira)

Junnu ja omistajansa.

Purana ja omistajansa.

Junnu ja omistajansa.

Poseeraus

Naistensatula

Jotain extraa.

Junnu söpönä <3


Joo tiedän,että en ole hyvä kuvaaja ja voi olla suttusia kuvia, mutta tekemällä oppii :)

2 kommenttia:

  1. Ihana Junnu! Se on kyllä ihan super hieno ja söpö! Sä muuten kirjoitat nykyään paljon sujuvammin, hyvä! :):)

    VastaaPoista
  2. Niinhän Junnu on! Ja kiitos paljon :)

    VastaaPoista