Tänään sitten päätin irtojuoksuttaa Junnua. Päästin sen vapaaksi kentälle ja se sai hirveitä rodeo ,ja laukkaspurtteja.Ensiksi se näytti osaamansa piaffit ja sitten se lähti täyttä laukkaa kentän ympäri ja pysähtyi viereeni. Hänen mielestään se oli siinä, mutta päätin kuitenkin ratsastaa Junnun vielä ilman satulaa.Menin kaikki askellajit ja hienosti Junnu meni, niin kuin aina.
Kun menin talliin otin varusteet Junnulta pois ja laitoin loimen päälle ja vein sen karsinaan.Sitten menin nauttimaan kupin kuuma kaakaota, nami:)
Yllätys: Menimme tänään Giganttiin isän kanssa.Meidän piti viedä puhelimeni korjaukseen, koska siinä oli näyttö rikki ja veimme sen korjaukseen.Sitten menimme katsomaan järjestelmäkameroita ja näytin isälle minkä haluaisin,arvatkaa isä suostui ostamaan sen.Sain mukaan 8GB muistikortin ja ison kameralaukun.Elämäni paras päivä ikinä,huono puoli on se,että en saa joululahjaa,ei se mitään.
Sitten aloitin heti kuvaamaan kun pääsin tallille tässä kuvat, mutta akku loppui niin en saanut kuin pari kuvaa irtojuoksutuksesta ja yhden kuvan,kun ratsastin,mutta tässä ne ovat:
 |
| Jumbo osaa! |
 |
| Junnun irtojuoksutusta |
 |
| Junnu |
 |
| Junnulla on vauhtia. |
 |
| Ratsastusta |
 |
| Jumbo |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti