torstai 15. marraskuuta 2012

Pomppuilua :D

Tiistai:
Tiistaina ratsastin Junnun.Menimme naapurikentällä,koska siellä on joustava kumipohja ja minulla on lupa käyttää sitä aina joskus.Kerran,kun on mahdollisuus mennä sinne niin ajattelin hypätä siellä.Menin tiukkoja käännöksiä esteille,että jos alkaisin kisata Junnulla niin on hyvä harjoitella uusintoja varten aikaratsastusta.

Meni ihan hyvin jos ei lasketa että meinasin lentää pari kertaa, kun Junnu hyppäsi "vähäsen" kaukaata,mutta onneksi pysyin siellä aika hyvin.En hypännyt korkeita,koska harjoittelin rataa korkein 65cm.Junnu on kyllä paras ESTETYKKI ikinä!

Keskiviikko:
Keskiviikosta ei ole oikein paljon kirjoitettavaa,kun olin kampaajalla leikkaamassa otsatukan ja latvat hiuksista.Illalla olin Grann-Tallilla tunnilla ja menin puoliverisellä nimeltä Musti ja Musti oli todella kiva.Perus ratsastustunti ja saimme potkia palloja hevosien kanssa ja lopputunnista saimme mennä ilman satulaa.Mustilla on paljon helpompi mennä ilman satulaa,koska Musti on satulan kanssa niin leveä,mutta muuten tunti meni hyvin :D

Torstai:
Tänään ratsastin Junnun ja Kimin.Ensiksi menin Junnulla kentällä ilman satulaa ja ratsastin sitä pikkaisen läpi,kun vähään aikaan en ole oikein kunnolla keskittynyt perusjuttuihin vaan olen harjoitellut kaikenlaista muuta.Tänään sitten totesin, että Junnu on UNELMA ratsatsaa.Meni peräänannossa,kun otin tuntuman teki kaiken heti,kun pyysin jotain.Energiaa oli paljon ja päätin mennä vähän puomeja laukassa.Energia tuli tarpeeseen,että laukka askeleet menisivät kohdalleen ja ne menivät super hienosti.

Kimillä menin kanssa ilman satulaa ja menin ihan rennosti vain.Käyntiä ja ravia.Kun aloin pyytämään enemmän Kimi meni heti muotoon ja alkoi näyttämään sen hienoja liikkeitään niin,kun aina.Kyllä Kimi on ihana ratsastaa aina.Se yllättää aina vain enemmän ja enemmän.

Jussi & Minä :D(Grann-Tallin shetlanninponi)

Hemuli (Grann-Tallin shetlanninponi)

Tallikoira Ameli leikkii :D

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia ♥:) Sun pitäis tulla kisoihin Junnun kanssa joku kerta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu,mun pitäiskin tulla.Pitää vielä treenata sen kaa ,kun just löysin sopivan valmentajankin :D

      Poista