Anteeksi kun en ole kerennyt kirjoittamaan eikä oikeastaan ole huvittanutkaan,mutta nyt on taas into päällä!
Tänään menin heti koulun jälkeen ratsastamaan Junnulla.Hyppäsin rataa parilla esteellä ja Junnulla oli todella paljon vauhtia ja hyppyintoa riitti. Samalla Filippa meni Kimillä ja Ida meni Bestlalla.Tykkäsin itse,että meni todella hyvin ja olen ylpeä Junnusta.
Hyvä asia tänään oli,että Junnun rivi on parantunut,karva pitää vielä kasvaa niin sitten on hyvä.Huono juttu on ,että en ole saanut viikkoon kuvaajaa itselleni,niin ei ole mitään kuvamateriaalia laittaa tänne tänään.Huomenna saan kuvaajan itselleni toivoisin,toivottavasti Filippa voi kuvata.Tänään ei ollut muuta kirjoitettavaa tältä päivältä.
-Johanna
Du måst skriva oftare på bloggen.. =D
VastaaPoistaJo.De sku ja men ha int haft tid nu alls. Men nu börjar jag igen. :D
Poista