lauantai 20. lokakuuta 2012

Lauantaipäivä!

Moikka!

Tänään sitten ensinnäkin olin ollut kaverini Darjan luona yötä ja meillä oli todella hauskaa.Meidän oli tarkoitus leipoa korvapuusteja, mutta kun ne tuli uunista ulos ne oli ihan mustia. Hyvä puoli oli se, että ne maistui onneksi hyvältä! Päivällä isä tuli hakemaan minut Darjalta ja me menimme kaupan kautta ostamaan minulle eväät tallille. Ostin pinaattikeiton ja purkkaa, tosi hyvä yhdistelmä!Sen jälkeen isä vei minut tallille Horsbäckiin, koska minun piti ratsastaa Junnu.
   

 Kun tulin talliin näin kaverini Filippan ja kysyin häneltä voisiko hän pitää tunnin minulle ja Junnulle, kun olisi tarkoitus ratsastaa kunnon koulua ja olisi kiva jos olisi joku joka neuvoo, että mitä voisin tehdä ja saada oppia lisää ja parsasta oli, että Filippa lupasi pitää tunnin.Sitten laitoin Junnun valmiiksi ja lähdimme kentälle.
   

Kentällä kävelin pari kierrosta pitkillä ohjilla ja sen jälkeen aloin taivuttelemaan, tekemään pysähdyksiä ja tein molempiin suuntiin pohkeenväistöjä. Ravissa Junnu meni peräänannossa ihan vapaaehtoisesti ja kokeilimme ravata pitkän pressun yli ja sehän meni sen kun vettä vain.Sitten laukassa piti nostaa laukka keskiympyrällä käynnistä.Se meni ihan hyvin peräänannossa ja innostuikin hauskasti.Seuraava tehtävä oli, että piti tehdä kahdeksikko laukassa ja pressun päällä piti vaihtaa laukka. Junnu sen teki todella loistavasti! Minä olen todella ylpeä ponista <3Loppuverkka oli rento ja hyvä,aikahan vierähti ja ehdinpähän ratsastaa 1,5h siinä se päivä sitten vierähti:)
         


Tässä vielä kuvia Darjan luota:


Bambi (kaverini hoidossa oleva koira)

Tara  (kaverini oma koira)

Oni ja sen lelu (kaverini oma koira)

Kaikki koirat koolla :D

Minä & Bambi

Oni nukkuu ja Bambi vahtii ;P
(Kuvat ottanut: Minä&Darja)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti