Moikka!
Olen 13-vuotias tyttö tammisaaresta ja harrastan ratsastusta. Omistan kaksi kissaa, Missen ja Jumbon ja ratsastan säännöllisesti kerran viikossa tunneilla Grann Tallilla, Karjaalla. Sen lisäksi ratsastan Horsbäckin tallilla yhtä yksityistä ponia Junnua (rek. nimi Junior) ja suomenhevosta Puranaa, joka muuttaa kuun vaihteessa Draksvikin tallille.
 |
| Jumbo |
 |
| Misse |
 |
| Purana |
 |
| Junnu |
Tein tämän blogin vanhan tilalle, jotta saisin inspiraatiota kirjoittamiseen näin uuden ja selkeämmän blogin kautta. Toivottavasti saan nyt enemmän lukijoita blogille! :)
- Johanna
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti