tiistai 30. lokakuuta 2012

Kiireistä Kiireistä.....

En ole kerennyt kirjoittamaan, kun on ollut todella kiireistä eikä ole oikein huvittanut.Ajattelin kertoa lyhyesti kaikista kertomattomista päivistä.

Lauantai
Menin veljeni tyttöystävän Mikaelan kanssa ratsastamaan Grandaa.Menin perusratsastusta ja Granda oli todella energinen.Lopuksi menimme tietä pitkin edes takaisin.
Granda











 Sunnuntai
Aluksi menin viereiseen talliin koeratsastamaan Minnin.Minni oli ihan kiva poni jolla on ponin ominaisuudet eli itseppäisyys.Meni kyllä ihan hyvin ja alan ratsastamaan Minniä aina,kun on tarve.Siitä ei ollut kuvia.

Sen jälkeen menin ratsastamaan Junnun. Menin maastoon ilman satulaa ja menin kaikki askellajit.Sitten soitin kaverilleni Filippalle,että hän tulisi kuvaamaan minua kentälle huvin vuoksi ja ihan hyviä kuvia tuli.
Pahoittelen laadusta, koska oli todella pimeä.

Junnu















Video Junnusta,kun potkii palloa.Ennen se pelkäsi palloa. EDISTYSTÄ!
Pahoittelen todella paljon laadusta vaikka siitä videosta ei näe melkein mitään,ei voi mitään.
Maanantai
Ratsastin Junnulla kentällä ja Ida oli ratsastamassa Bestlaa.Menin kouluratsastusta ja perusratsastusta ja meni ihan hyvin.Siitä ei ole kuvia, kun valitettavasti ei ollut kuvaajaa.

Tiistai
En ole tehnyt paljon mitään tänään.Kävin vain maastossa Minnin kanssa ja hoidin Minnin.




Kuvat ottanut: Ida ja Filippa.




5 kommenttia: