Lauantai
Menin veljeni tyttöystävän Mikaelan kanssa ratsastamaan Grandaa.Menin perusratsastusta ja Granda oli todella energinen.Lopuksi menimme tietä pitkin edes takaisin.
![]() |
| Granda |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Aluksi menin viereiseen talliin koeratsastamaan Minnin.Minni oli ihan kiva poni jolla on ponin ominaisuudet eli itseppäisyys.Meni kyllä ihan hyvin ja alan ratsastamaan Minniä aina,kun on tarve.Siitä ei ollut kuvia.
Sen jälkeen menin ratsastamaan Junnun. Menin maastoon ilman satulaa ja menin kaikki askellajit.Sitten soitin kaverilleni Filippalle,että hän tulisi kuvaamaan minua kentälle huvin vuoksi ja ihan hyviä kuvia tuli.
Pahoittelen laadusta, koska oli todella pimeä.
| Junnu |
Video Junnusta,kun potkii palloa.Ennen se pelkäsi palloa. EDISTYSTÄ!
Maanantai
Ratsastin Junnulla kentällä ja Ida oli ratsastamassa Bestlaa.Menin kouluratsastusta ja perusratsastusta ja meni ihan hyvin.Siitä ei ole kuvia, kun valitettavasti ei ollut kuvaajaa.
Tiistai
En ole tehnyt paljon mitään tänään.Kävin vain maastossa Minnin kanssa ja hoidin Minnin.
Kuvat ottanut: Ida ja Filippa.







Tuossa ei ole kuvaa!
VastaaPoistaAnteeksi,missä?
PoistaHihii ei missää;)))))))))))))))))):DDDDDDDD:d:D
VastaaPoistaHihii ei missää;)))))))))))))))))):DDDDDDDD:d:D
VastaaPoistaMiks Junnulla on lännensatulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa???????????????????
VastaaPoista